Norhage haluaa tarjota sujuvan ja luotettavan ostokokemuksen. Alta löydät tärkeät toimitus-, palautus- ja hyvitysehtomme Suomen verkkokauppaa koskien.
1. Toimitusehdot
Toimituskulut: Toimituskulut näytetään ostoskorissa, kun olet syöttänyt toimitustiedot. Ne perustuvat sijaintiin ja tilauksen yksityiskohtiin.
Toimitusmaat: Toimitamme tuotteita Norjasta, Ruotsista ja Liettuasta. Toimitus saarille voi vaatia erillisen hintatarjouksen.
Toimitusaika: Riippuen sijainnista toimitusaika vaihtelee 3–42 päivää. Pohjoisiin alueisiin toimitetaan kerran kuukaudessa.
Kuljetusvaurioiden ilmoittaminen: Ilmoita vaurioista 7 päivän sisällä toimituksesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja liitä mukaan kuvat ja tarkat tiedot.
2. Tilausten käsittely
Tilausvahvistus: Tilaukset ovat sitovia. Saat sähköpostitse vahvistuksen ja päivitykset tilauksesi etenemisestä.
3. Palautusehdot
Peruuttamisoikeus: Sinulla on oikeus peruuttaa ostos 14 päivän sisällä toimituksesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa ja pakkauksessa.
Palautusehdot: Tuotteet on palautettava käyttämättöminä ja alkuperäisine etiketteineen. Tietyt mittatilaustuotteet, kuten polykarbonaatti ja lasi, eivät ole palautettavissa, elleivät ne ole viallisia.
Palautuskulut: Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista.
4. Hyvityskäytäntö
Hyvitysten käsittely: Hyvitykset käsitellään 14 päivän sisällä palautettujen tuotteiden vastaanottamisesta. Hyvitys palautetaan alkuperäiselle maksutavalle.
5. Yhteystiedot
Kysymyksissä liittyen tilauksiin, toimituksiin tai palautuksiin:
Sähköposti: info@norhage.fi
Puhelin: +358 44 927 4784
6. Avoimuus ja kestävyys
Norhage on sitoutunut eettisiin toimintatapoihin ja kestävään kehitykseen. Varmistamme, että tuotteemme ja toimitusketjumme noudattavat Suomen ja Norjan lainsäädäntöä, mukaan lukien ympäristö- ja ihmisoikeuskäytännöt, kuten läpinäkyvyyttä koskevassa laissa määrätään.